MODERN DIET CENTER
Γεώργιος Γ. Ανδρονικίδης MSc (Hons)

BLOG

Monday, 01 April 2019 08:38

Το τρίπτυχο της διόρθωσης των διατροφικών συνηθειών

Written by
Rate this item
(0 votes)
Το συγκεκριμένο τρίπτυχο απεικονίζει το κύριο κίνητρο και τα κύρια εργαλεία για τη διόρθωση των διατροφικών συνηθειών ενός ανθρώπου ‼
Για να αποκωδικοποιήσετε τις πληροφορίες της συγκεκριμένης εικόνας αρχικά σκεφτείτε ότι το κίνητρο της πλειοψηφίας των ανθρώπων που επιθυμούν να ελέγξουν το σωματικό βάρους τους είναι η εξιδανίκευση της εικόνας του σώματος τους, καθώς συνδέεται άρρηκτα με τη ψυχολογία και την καθημερινότητα τους ‼(Σχέδιο 3)

Εν συνεχεία τα κύρια εργαλεία για τη διόρθωση των διατροφικών συνηθειών ενός ανθρώπου με σκοπό την επίτευξη της επιθυμητής εικόνας σώματος του είναι τα παρακάτω:

* Συγκεκριμένο ωράριο εκτέλεσης γευμάτων κατά τη διάρκεια της ημέρας (Σχέδιο 2)
* Εκμάθηση των σωστών επιλογών και συνδυασμών τροφίμων (Σχέδιο 2)
* Συχνή μέτρηση των ανθρωπομετρικών χαρακτηριστικών και η ανάλυση σύσταση σώματος (Σχέδιο 1)

Τέλος η επιλογή υγιεινών τροφίμων όπως φρούτα και λαχανικά δεν μπορεί να διασφαλίσει την επίτευξη της επιθυμητής απώλειας σωματικού βάρους ενός ανθρώπου, καθώς θα πρέπει να έχει λάβει όλες τις απαραίτητες γνώσεις έπειτα απο μια διατροφικη εκπαίδευση για να είναι σε θέση να απαντα τις 3 παρακάτω ερωτήσεις:

* Ποια χρονική στιγμή της ημέρας να καταναλώνω τι;
* Με τι να το συνδυάζω;
* Σε τι ποσότητα να το καταναλώνω;
Ας το εξηγήσουμε μ’ ένα παράδειγμα:

Η πλειοψηφία του κόσμου πιστεύει ότι επειδή τα φρούτα είναι υγιεινά και χαμηλά σε περιεκτικότητα ενέργειας (θερμίδες) μπορεί να αποτελέσουν μια πολύ καλή επιλογή για βραδινό γεύμα. Δυστυχώς όμως ο οργανισμός μας έχει διαφορετική άποψη, καθώς τα σάκχαρα των φρούτων τις βραδινές ώρες προ ύπνου προκαλούν λιποσύνθεση.
Read 265 times Last modified on Monday, 01 April 2019 08:43

Contact us

Get in touch

Διατροφολογος Θεσσαλονικη Καλαμαρια